Thursday, September 11, 2008

Bancuri

Un evreu ajunge in Manhattan la volan, si acolo se invarte in jurul cladirii unde urmeaza sa semneze contractul vietii lui, disperat ca nu gaseste un loc de parcare, ridica ochii spre cer si spune:

- Doamne, te rog gaseste-mi un loc de pracare ca sambata vin la sinagoga si donez 2-3 mii de $. Trec minute si nimic, niciun loc. Ridica din nou ochii spre cer:

- Doamne , te rog din suflet, fa-mi rost de un loc de parcare ca vin sambata la sinagoga si donez 5-6 mii, 8 mii nu mai conteaza suma, doar ajuta-ma cu un loc de parcare. Moment la care o masina parcata mai in fata iese de pe locul de parcare, omul nostru face de volan drepata intra in parcare, ridica ochii spre cer si spune:

- Doamne, nu mai e nevoie, mersi frumos, s-a rezolvat.

n pauza de masa, un elev, nemaiavand loc nicaieri, se aseaza la masa cu un profesor. Profesorul, indiganat, zice: Porcul porumbelului nu-i este prieten. La care elevul: Bine, eu am ZBURAT. Nervos, a doua zi la curs, profesorul il provoaca pe elev: Te duci pe drum si gasesti 2 saci - unul cu minte, unul cu bani. Pe care il alegi? Elevul: Pe cel cu bani. Profesorul: Prost raspuns. Eu l-as alege pe cel cu minte. La care elevul: Fiecare cu ce-i lipseste. Nemaiputand suporta, profersorul le da test la totzi. A doua zi, aduce lucrarile corectate. La elevul nostru scria doar BOU, fara nici o nota. La care elevul, ridica mana si zice: Domn profesor, v-ati semnat, dar nota nu ati pus-o.


- Mãmico, mi-ai spus mai demult cã îngerasii au aripi si pot zbura, da?
- Desigur, scumpa mea.
- Azi l-am auzit pe tata spunându-i menajerei "îngeras". Ea când o sã zboare?
- Mâine dimineatã la prima orã, scumpa mea.

No comments:

Post a Comment