Monday, August 31, 2009

Nu numai romancele nu se ingrijesc!!!

Am citit articolul asta la zoso si singurul comentariu pe care vreau sa-l fac, este ca , nu numai la romance se intampla aste, ci si aici in State. Poate aici e chiar mai rau ca in Romania!

Româncele nu se îngrijesc

Emanciparea femeii românce e departe de a începe.

Articolul asta nu se referă la femeile care au probleme de sănătate (complicaţii după naştere, boli…). Nu se referă la femeile care au constituţia mai mare sau mai mică decât norma general acceptată. Se refera la restul de 80% dintre românce, cele care se complac în situaţia de a se plânge că sunt asa cum sunt.

Copilul care face ce vede.
Pe strada mea locuieşte o familie. Mama cât uşa, bunica de două ori cât uşa. Fiica e cât o jumatate de uşă. Nu sunt grase prin natură, ci pur şi simplu bagă în ele chestii care le fac să arate ca nişte purcele. Fiica e pur şi simplu obeză. Pentru că la ei în casă aşa se mănâncă, multă grăsime, mult ulei, multe prostii. E obeză de la 12 ani. Şi după aia crede că ea aşa e, şi se îndoapă mai mult şi îşi plânge de milă şi mai mult.
Bonus de pe un forum de mămici: nu pot să slăbesc, pentru că fetiţei mele îi place shaorma şi eu trebuie să i-o mestec.

Puştoaica fardată cu lopata.
Odată crescută, fata trebuie să se îngrijească. O tonă de machiaj, o tonă de parfum. Păr vopsit. Unghii neîngrijite, dar lăcuite. Unghii de la picioare hidoase ies din sandale.

Mama eroină.
Dacă vă uitaţi la patiseriile de pe lângă fabricile în care lucrează multe femei în jurul orei de ieşire, o să vedeţi femei trecute de 40 de ani care îşi cumpără câte ceva. Credeţi că nu mai au răbdare până acasă, unde pot mânca o masă caldă şi sănătoasă? Nu. Femeile se duc acasă şi fac pe eroinele. Nu, mamă, mănâncă tu, lasă că mănânc şi eu după aia. Şi copilul şi sotul mănâncă şi se minunează de mama eroină. De aceea se inventează chestii de genul ăsta…
După căsătorie şi copil, mama e automat eroină. Ea nu se mai îngrijeşte, nu se mai machiază, nu se mai uită la siluetă. Pentru că trebuie să mestece copilului mâncarea. Mergeţi pe forumurile de mămici, să vedeţi cum spiritul şi sufletul lor e supt de copilul căruia i-au dat naştere şi pe care nu îl poate lăsa nesupravegheat în pătuţ să alerge o jumătate de oră în jurul blocului sau să se suie pe bicicleta medicinală.

Cura de slăbire.
Acum vreo 7 ani îmi vine genială idee de a ţine de a ţine o cură de îngrăşat. Mă îndopam de 5 ori, băgam în mine ca spartul, până când într-o zi mi s-a făcut rău. Nu am câştigat nici un kilogram în plus. S-ar zice că am o oareşce idee despre ce înseamnă să ţii o cură de slăbit. Problema e că dupa 2 luni de infometare cruntă (un iaurt şi o salată pe zi) majoritatea se întorc la ciocolată şi îngheţată. Lasă, fată, am slăbit, acum pot să mănânc şi eu două shaorme înainte de masa de prânz. Şi în 2 săptămâni e la loc.

Nu mă pot abţine.
Eu nu vreau să fiu cât uşa, dar nu ma pot abţine. Pot să înţeleg asta, asta e situaţia, nu o să te infometezi acuma doar pentru a arăta bine. Pana mea, de aia am murit noi la revolutie, să răbdăm de foame? Dar, nu te mai plânge că…

Nimeni nu mă vrea.
Aşa se lamentează plinuţele. Nu se uită nimeni la mine. Normal, cine o face se gândeşte la câţi bani trebuie să bage în fundul tău mare ca să te menţină la acelaşi gramaj tonaj. Cum să îmi găsesc şi eu un prieten? Societatea a inventat nişte norme. Nu îţi convine? Fă ceva pe tema asta! Suie pe bicicletă. Ştiam pe cineva care se lamenta mereu că nu slăbeşte, dar nu făcea absolut nici un pic de mişcare. Se dădea jos din pat, se suia în maşină, se aşeza pe scaun la serviciu, se suia în maşină, se suia în pat. Nimic, nici 5 minute pe zi de mers pe jos, nu zic de alergat. Ş voia să slăbeasca.

Emanciparea femeii vine odată cu bunul simţ. De a nu vorbi cu gura plina, de a se farda cu măsură, de a nu purta tanga sau chestii strâmte când e cât uşa, de a se spăla pe picioare înainte de a purta sandale. Vine odata cu cele 30 de minute de mers pe jos, mers care face piciorul frumos. Vine odată cu duşul zilnic. Vine odată cu parfumatul destul de discret pentru a fi mirosit doar de bărbatul ei în momentul acela. Mă uit la ardelence şi la nemţoaice. Ardeleanca e îngrijită şi arată bine şi la 3x ani, chiar dacă e măritată şi are doi copii. Nu e nimic în neregulă în a fi cochetă. E ceva in neregula atunci cand ai 40 si te imbraci ca la 20. Nemţoaica merge la sală la 50 de ani, merge cu bicicleta şi aleargă zilnic.

Probabil una dintre cele mai mari dezamagiri ale tinereţii a fost atunci când am realizat că femeia dezbrăcată nu e la fel de mişto ca femeia îmbrăcată. Păi stai, fă, tu erai supergagică, şi acum îţi curg din blugi colăceii şi ai fundul lăsat şi celulitic? Păi ce facem aici? Nu, nu e acelasi lucru, tu ştiai că eu sunt urât şi înainte să mă vezi dezbrăcat, nu te aşteptai să devin Bred Pit după ce îmi dau chiloţii jos. Dar tu, ţi-am dat jos sutienul şi ţi-au căzut ţiţele pe genunchi! Mandingo is not happy!

Ştiu, e oribil ce spun. E oribil pentru că majoritatea ştiu că e adevărat. A te îngriji presupune efort, iar majoritatea sunteţi tare comode. E mai uşor să vă oripilaţi şi să îi faceţi pe bărbaţi porci misogini, care nu vă apreciaza pentru ceea ce sunteţi voi în interior (nişte proaste plictisitoare) decât să faceţi un pic de efort. E mai simplu să speraţi că veţi găsi un băiat bun care să nu vă bată decât să găsiţi unul care să vă respecte.

No comments:

Post a Comment