Thursday, July 31, 2008

Honda Fit

Da, am cumparat o Honda Fit, rosie, o sa pun si poze cu ea zilele astea. E superba: se conduce usor, e spatioasa in interior, si consuma 5,8 l la 100km. Deocamdata mai e bun VW golf , dar era necesara o masina de inlocuire. Piesele de VW sunt scumpe, si a inceput sa cam ceara multe reparatii. A fost o negociere dura de 4 ore jumate, dar am reusit sa o scot la pretul pe care l-am dorit. Asigurarea e cam mare, dar din Ianuarie imi mai scad punctele de pe carnet, si sper sa scada si asigurarea. La 5 masini, platesc 300$/luna, una avand full coverage. Sambata mergem la Picnicul organizat de Sindicatul Electricienilor(IBEW) filiala Washington DC. Vremea se anunta frumoasa, mancarea si bautura vor fi gratuite, trai nenica! Trebuie antrenata nevasta la condus Honda, care are cutie manuala(asta e farmecul). Eu o duc, ea o aduce. Asa a zis popa"sa impartiti si binele, si raul", si eu am impartit: eu am luat binele. Numai bine!

No comments:

Post a Comment