Saturday, August 9, 2008

Bancuri

Seara, tarziu, vine baiatul suparat de la intalnire cu un ochi vanat si se asaza pe scaun langa taica-su:
- Ce ai patit, fiule?
- Mi-a dat prietena un pumn si a plecat, iar acum sunt singur! (si plang)
- Pai, nu i-ai spus ce te-am invatat eu: “Timpul se opreste in loc pentru mine cand privesc in ochii tai”?
- Aaa, asa era?! Eu i-am spus: “Ai o fata de imi sta ceasul”.


O mama isi surprinde fiica de 35 de ani jucandu-se cu un vibrator.

- Ce faci? o intreaba mama.
- Mama, am 35 de ani, sunt urata, nu o sa ma pot marita niciodata, asa ca de acu incolo, asta va fi sotul meu.

A doua zi,tatal, auzind in camera fetei zgomote ciudate, intra si primeste aceeasi explicatie.
O zi mai tirziu,intorcandu-se acasa mama, isi gaseste sotul cu o sticla de bere intr-o mana si cu vibratorul in cealalta. Socata, il intreaba:

- Barbate, ai inebunit ? Ce faci?
La care sotul raspunde sec:
- Nu, dom’ne, stau si eu la o bere cu ginerica :)))



Ion si Vasile, vanatori, printr-o padure la impuscat ursi. La un moment dat apare un urs fioros mormaind de se auzea in toata padurea.

Vanatorii, panicati, o iau la fuga. Dupa cateva minute de sprint prin hatisuri Ion se opreste clam, ocheste si trage, il nimere4ste pe urs fix intr-un c*i.

Ursul disperat, turbat, urland, o ia la fuga si mai tare dupa ei. Mai fug ei ce mai fug si iar se opreste Ion, ocheste si trage din nou, nimerindu-l pe urs in celalalt c*i. Ursul si mai disperat, cu bale la gura, innebunit, continua sa-i alerge.

Din alergare Vasile catre Ion:

- Auzi ba, Ioane, tinteste odata la cap, eu cred ca asta vrea sa ne manance, nu sa ne f*ta…!!!!!

No comments:

Post a Comment