Wednesday, August 20, 2008

Bancuri

Un cuplu in varsta sta, ca intotdeauna pentru micul dejun, pe terasa.
Deodata, se apleaca sotia peste masa si ii trage sotului una, de-l lipeste cu spatele de scaun. O vreme e liniste, apoi intreaba batranul, mirat:
- De ce ai facut asta?
- Pentru 45 ani de sex nereusit.
El sta pe ganduri, afundat in scaun. Dupa o vreme, se ridica si ii trage ei una peste cap, de o zboara cu tot cu scaun de pe terasa.
- Da’ tu de ce ai facut asta? zbiara ea la el.
- De unde stii tu diferenta dintre un sex reusit si unul nereusit?





Un roman traverseaza oceanul pe Titanic. La un moment dat vasul se loveste de un iceberg si incepe sa se scufunde. Romanul fuge disperat, ii da pe toti la o parte, sare intr-o barca de salvare si incepe sa vasleasca ca nebunu’. De pe punte, capitanul ii zice: Ba, stai ca mai sunt si femei aici! La care romanul raspunde: Da’ tu ce crezi ca mie-mi mai arde de f***t??




Tata, cum am am aparut eu pe lume?
- Mah, fiule, cred ca intr-o zi tot ai sa afli! Pai, eu si cu maica-ta intr-o zi am intrat intr-o camera de chat a Yahoo-ului. Am aranjat apoi o intalnire via e-mail cu maica-ta si ne-am intalnit intr-un internet cafe virtual. Ne-am strecurat intr-o camera privata, unde maica-ta a fost de acord cu un download din hard-ul meu. Imediat ce eram gata de upload, am descoperit ca nici unul dintre noi nu folosise firewall-ul si fiindca deja era prea tarziu sa dam delete, noua luni mai tarziu a aparut un mic popup binecuvintat care a tipat din toti rarunchii: You’ve got a mail!


Un betiv intra intr-un bar, se opreste in fata unui cuplu si ragaie.
Tanarul, furios:
- Cum indraznesti sa ragai inaintea prietenii mele?
- Scuze, nu stiam ca e randul ei!

No comments:

Post a Comment