Tuesday, December 23, 2008

Craciun 3


Daca am urat ceva, pe timpul comunismului, am urat DELATIUNEA. Acea placere perversa pe care unii "oameni de bine" o aveau cand raportau, cine te vizita, la ce ore, ce se vorbea , despre cine, s.am.d.Am ajuns in America, si azi am fost contactat sa fac parte din, " neighborhood watch", adica sa spionez vecinii, si sa raportez ce mi se pare "suspect". Istoria e ciudata cateodata: imi aduc aminte cum ni se spunea in scoala ca trebuie sa raportam ce ni se pare Suspect, pentru binele tarii. Acelasi lucru se spune si aici. Trebuie sa fim vigilenti, si sa anuntam Politia daca ceva suspect se intampla, sau.... daca avem IMPRESIA ca ceva suspect se intampla. Si toate astea" pentru binele nostru". Daca mai era nevoie sa specific, bine inteles ca am refuzat. Craciun Fericit!

No comments:

Post a Comment