Wednesday, March 4, 2009

Si asa a inceput scandalul!

De ziua ei, nevasta imi spune ca-si doreste ceva stralucitor, care poate ajunge de la zero la 200 in cateva secunde. I-am luat un cantar, si asa a inceput scandalul.

Nevasta mi-a cerut sa o duc intr-un loc scump, asa ca am dus-o la benzinarie. Si asa a inceput scandalul.

Masina de tuns iarba, s-a stricat, asa ca nevasta m-a tot batut la cap sa o repar. Nu stiu cum, tot timpul aparea altceva mai important de facut. Intr-o zi , venind acasa, o vad pe nevasta, in genunchi, in iarba mare, cu o forfecuta, taind iarba. Dupa ce am privit-o cateva secunde, am intrat in casa, si am iesit cu o periuta de dinti. I-am zis:" cand termini cu iarba, poti sa maturi si aleea?". Si asa a inceput scandalul!

I viata sunt doua personaje: una care are tot timpul dreptate, si barbatii!

No comments:

Post a Comment