Monday, July 27, 2009

"Viata mea e de rahat"! FML

Am gasit un site plin de nebuni, care impartasesc cu restul lumii, motivele pentru care viata lor e de rahat. Cateva exemple:


Azi i-am zis fetitei mele de 8 ani, ca seamana foarte mult cu mama ei. Acum nu mai vrea sa iasa din camera ei, pentru ca crede ca e urata!. Viata mea e de rahat!(FML)

Azi am fost la inmormantarea tatalui unui coleg. In timp ce eram acolo, celularul tatalui meu a inceput sa suna. Tata s-a indepartata putin , sa raspunda. M-am intors catre fratele meu si i-am soptit:
-Nu pot sa cred ca si-a adus celularul cu el!
-Eu nu pot sa cred ca are semnal. Aici e o "zona moarta", mi-a soptit el inapoi. Am inceput sa rad in gura mare. FML.


Azi, a fost ziua de nastere a prietenului meu, si am vazut ca era on line pe ooVoo. Mi-a trimis invitatie sa sa intru pe video chat cu el, asa ca am decis sa-i fac o surpriza, si sa ma dezbrac de tot. Surpriza, toata familia lui era in fata calculatorului pentru ca el voia " sa le arate ce prietena super are". FML


Azi, am aflat ca sotul meu a facut copie a familiei noastre pe Sims 3. Am aflat totodata, ca m-a omorat, acum cateva saptamani, si si-a facut o noua sotie, Kiki. FML

No comments:

Post a Comment